2013年3月17日星期日

信天主 「凶宅大王」唔怕邪

有10多年買賣凶宅經驗的「凶宅大王」伍冠流儘管買賣至今從未虧損,惟上得山多終遇虎,原來他亦曾有靈異經歷。 步入置富單位 太太變男聲  伍冠流說,早年曾與太太到置富花園一間凶宅睇樓,單位據稱曾有一名阿伯於單位內死去一段時間無人知,最後更發臭,要叫消防員開門。還記得入屋睇樓時,木地板上清楚見到一灘黑色屍痕。最無法釋懷的地方,是太太入屋後,傾談之間突然用一把男人聲與他說話,但離開單位後就回復正常。  正常人碰到這種情況早已放棄入市,偏偏遇著伍冠流信天主教,百無禁忌,最後都買入單位。他更嘗試以科學角度解釋事件:「我自己都唔知點解,唯一解釋係精神唔集中,唔夠鲻,有錯覺囉。」 裝修工電死 居所變凶宅  回想起首次接觸凶宅,原來早於19年前(約1993年):「當年住係北角單幢樓,打算裝修好後鈬賣,見廁所唔靚,裝修工人話換過可以賣到好價錢。點知換的時候落大雨,佢又著靴,仲要踩電單車鈬開工,對靴入水,裝修時,佢企係坐廁旁邊又有一灘水,然後在用電鑽時漏電,幾樣№夾埋後,工人被電死了。」  居所變成凶宅,但伍冠流一於少理,繼續居住,最後更照足市價轉手。其後伍冠流移居外地4年,1997年回來時仍然只購買正常單位投資,但數年後有朋友介紹購買凶宅,他再想起93年「單位無端端變鰦凶宅都搵到人住」,覺得買賣凶宅賺得更多,於是一頭栽進這個另類市場。

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...